BE14 7440 0516 9483
Met vermelding: TIFO VICHAI
Hoe groot de tifo kan worden zal uiteraard afhangen van het totaalbudget. Om een idee te hebben van prijs per oppervlakte kan je altijd eens gaan kijken op deze website als referentie.
Het idee ontsproot in het "Tragisch: Helikopter van Leicester-eigenaar stort neer" topic. Omdat het gevoel bij sommige mensen leefde, dat er nog een extra actie vanuit de supporters mocht komen, naar Vichai en zijn familie toe.
Elke bijdrage is welkom, €5 is beter dan niets en wordt al geapprecieerd, maar uiteraard hoe meer hoe beter.
Indien er te weinig budget wordt bijeen gespaard om het initiatief te voldragen, heeft Diezel beloofd gewoon alles terug te storten.
diezel schreef in Re: Tragisch: Helikopter van Leicester-eigenaar stort neer:Maarten schreef in Re: Tragisch: Helikopter van Leicester-eigenaar stort neer:Gert, maak gewoon een apart rekening nummer aan via pcbanking, of loop binnen in je bank. Dan kunnen we hier een nieuw topic openen. Ik (allez, den admin) kan dat bovenaan als sticky zetten dat iedereen het zeker gezien heeft. Nadien kunnen we het ook op facebook delen in alle OHL groepen. Indien er hulp nodig is voor het ontwerp, wil ik daar persoonlijk wel bij helpen.
Ok mensen die willen bijdragen aan het spandoek kunnen storten op BE14 7440 0516 9483 met vermelding tifo Vichai. We zullen dan zien hoe ver we geraken. Geraken we niet aan het benodigde budget dan stel ik voor om alles gewoon terugvte storten. Uw hulp voor het ontwerp zal welkom zijn Maarten. Kunnen jullie dit ergens in sticky plaatsen en ook de sociale media berichten? Bedankt.