diezel schreef in Re: TIFO voor VICHAI - steun via bijdrage:we zouden de foto kunnen gebruiken die Top op zijn instagram plaatste en daarbij vertelde dat hij het werk van zijn vader zou voortzetten.
De foto waar vader en zoon elkaar omhelzen. Op die manier betrekken we Top ook nog extra in het verhaal.
deeBartman schreef in Re: TIFO voor VICHAI - steun via bijdrage:diezel schreef in Re: TIFO voor VICHAI - steun via bijdrage:we zouden de foto kunnen gebruiken die Top op zijn instagram plaatste en daarbij vertelde dat hij het werk van zijn vader zou voortzetten.
De foto waar vader en zoon elkaar omhelzen. Op die manier betrekken we Top ook nog extra in het verhaal.
Ik zou ook wel een foto van de twee erop zetten, kwestie van ook wat vooruit te kijken en de hand te reiken naar de nieuwe voorzitter. Het logo van OHL zou er toch ook op moeten, net zoals het logo van King Power zeker.
luckie schreef in Re: Tragisch: Helikopter van Leicester-eigenaar stort neer:2. Een tweeluik tifo te maken:
a. foto van de gewezen voorzitter met opschrift: 'Hartelijk dank'
b. foto van de vice-voorzitter met tekst: 'Wij willen jou (persoonlijk) leren kennen'.
Zoiets overstijgt ons dof en rauw verdriet en is meteen ook hoopvol toekomstgericht.
Maarten schreef in Re: TIFO voor VICHAI - steun via bijdrage:Wat mij betreft, hoeven daar geen logo's op te staan. Het gaat niet om een commerciële actie. De familie weet wel wie we zijn. Op de olé banner stond wel in het klein het logo van het forum, maar die banner was echt vanuit het forum gedragen, ontworpen en bekostigd door forumbezoekers. Dat zal nu allemaal minder van toepassing zijn, en gezien het nog steeds een serene groet zou moeten zijn lijkt me dat niet nodig.
Het is wel zo dat TOP het vanaf nu zal overnemen, maar het gaat hier nog altijd over het afscheid van Vichai. Voor mij kan een foto waar ze elkaar omhelzen wel. Ik vind dat we niet moeten vervallen in een soort van "the king is dead, long live the king" symboliek.
Maar bon, dat is mijn mening he.
diezel schreef in Re: TIFO voor VICHAI - steun via bijdrage:Maarten schreef in Re: TIFO voor VICHAI - steun via bijdrage:Wat mij betreft, hoeven daar geen logo's op te staan. Het gaat niet om een commerciële actie. De familie weet wel wie we zijn. Op de olé banner stond wel in het klein het logo van het forum, maar die banner was echt vanuit het forum gedragen, ontworpen en bekostigd door forumbezoekers. Dat zal nu allemaal minder van toepassing zijn, en gezien het nog steeds een serene groet zou moeten zijn lijkt me dat niet nodig.
Het is wel zo dat TOP het vanaf nu zal overnemen, maar het gaat hier nog altijd over het afscheid van Vichai. Voor mij kan een foto waar ze elkaar omhelzen wel. Ik vind dat we niet moeten vervallen in een soort van "the king is dead, long live the king" symboliek.
volledig akkoord... en sober houden. Een beeld is vaak krachtiger dan woorden.
Maarten schreef in Re: TIFO voor VICHAI - steun via bijdrage: Ik vind dat we niet moeten vervallen in een soort van "the king is dead, long live the king" symboliek.
Filip Elsen schreef in Re: TIFO voor VICHAI - steun via bijdrage:Bij deze ook een duit in het zakje.
Fred0102 schreef in Re: TIFO voor VICHAI - steun via bijdrage:Tifo uitstekend idee,misschien te overwegen bij iedere thuismatch op minuut 60 te aplaudiseren
diezel schreef in Re: TIFO voor VICHAI - steun via bijdrage:Maarten schreef in Re: TIFO voor VICHAI - steun via bijdrage:Wat mij betreft, hoeven daar geen logo's op te staan. Het gaat niet om een commerciële actie. De familie weet wel wie we zijn. Op de olé banner stond wel in het klein het logo van het forum, maar die banner was echt vanuit het forum gedragen, ontworpen en bekostigd door forumbezoekers. Dat zal nu allemaal minder van toepassing zijn, en gezien het nog steeds een serene groet zou moeten zijn lijkt me dat niet nodig.
volledig akkoord... en sober houden. Een beeld is vaak krachtiger dan woorden.
diezel schreef in Re: TIFO voor VICHAI - steun via bijdrage:Hartelijk dank allemaal voor jullie bijdrage. Het zit er in dat het gaat lukken. Dankzij een wilde weldoener en nog enkele gulle gevers zitten we intussen aan 355 euro.
Keer terug naar Supporters/clubs/acties
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten