mr mayhem schreef in Re: ACTIE!:Maak er zelf. Zo doen de meesten dat hoor. Old school...
Ruva schreef in Re: ACTIE!:Is de tifo gerepareerd ?
diezel schreef in Re: ACTIE! // Olé Olé BEDANKT! // Awoert budget?:investeren voor nog een ole ole actie
luckie schreef in Re: ACTIE! // Olé Olé BEDANKT! // Awoert budget?:diezel schreef in Re: ACTIE! // Olé Olé BEDANKT! // Awoert budget?:investeren voor nog een ole ole actie
Misschien zou het kunnen besteed worden voor de hosting van de website? Volgens mij betaald Maarten deze nu al voor het tweede jaar uit eigen zak. Tevens ook de jaarlijkse betaling voor de naamregistratie van het forum.
Dus zou ik zeggen aan Maarten dat hij dat geld daarvoor gebruikt. Dan is het hier voor ons allemaal olé olé dat we onze mond mogen opendoen.
Diezel, heb jij dan ook de 'Awoert' gesponsord?
Celle schreef in Re: ACTIE! // Olé Olé BEDANKT! // Awoert budget?:betalen:
ik betaal
jij betaalt
hij betaalt
luckie schreef in Re: De serene 'Extra-Muros-sfeer' + 'supportersparticipatie':Celle schreef in Re: De serene 'Extra-Muros-sfeer' + 'supportersparticipatie': je moet eens gaan beseffen dat je jouw kansen daartoe serieus gehypotikeert hebt.
'Mijn' kansen gehypothekeerd?
Celle schreef in Re: Crisis? Welke crisis?:Voetbalmagazine? Dan weet je al van waar de wind komt. Journalisten die zich bezondigen aan tendensieuze berichtgeving overtreden hun deontologische code van neutraliteit en zijn het lezen niet meer waard.
Maarten schreef in UPDATE: Wat met het Awoert budget?:Awoert sponsors, laat iets weten! Er is een kleine 420 euro verzameld voor de Awoert actie. Er waren leuke ideeën om dit relatief kleine budget maximaal te benutten, maar we wilden ook de positieve flow van de ploeg niet in het gedrang brengen om de mogelijke promotie niet te hypothekeren.
Wat nu? Willen jullie liefst gewoon een terugstorting? Een storting aan een goed doel naar keuze? Bijhouden voor een volgende actie in de toekomst? Andere voorstellen?
Terugstorten lijkt me het meest logische en misschien wel het properste. Laat iets weten, ofwel via PM ofwel hier in het topic.
caramba schreef in Re: UPDATE: Wat met het Awoert budget?:Misschien nog even behouden tot de nieuwe CEO (her)verkozen is ... of tot de aboprijzen bekend zijn
Keer terug naar Supporters/clubs/acties
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten