OHLer schreef in Re: Kapot!:Nu moet je wel iets lossen he Luckie. Het forum is altijd kapot
Goddelijke karma laat zich geen menselijke tijd aanpraten
OHLer schreef in Re: Kapot!:Nu moet je wel iets lossen he Luckie. Het forum is altijd kapot
luckie schreef in Re: Kapot!:John schreef in Re: Kapot!:John schreef in Re: Kapot!:Ben ik de enige die het onderwerp "Jacobs heeft na 13 maanden de technische sleutels in handen" niet meer kan openen sinds het laatste bericht? Ik krijg steeds een algemene foutmelding.
Zelfde probleem opnieuw .
Maarten is verwittigd..... maar heeft het nog niet gelezen......
Dubbelpunt schreef in Re: Kapot!:Zijn er problemen?
Het forum is soms niet bereikbaar, reeds gelezen topics springen op ongelezen, er een bericht doorkrijgen heeft soms enkele pogingen nodig of lukt zelfs niet...
Dubbelpunt schreef in Re: Kapot!:Zijn er problemen?
Het forum is soms niet bereikbaar, reeds gelezen topics springen op ongelezen, er een bericht doorkrijgen heeft soms enkele pogingen nodig of lukt zelfs niet...
John schreef in Re: Kapot!:Ik krijg bij het topic over García steeds een foutmelding. Hebben we nog al eens voorgehad op een ander topic een tijdje geleden dacht ik.
luckie schreef in Re: Kapot!:John schreef in Re: Kapot!:Ik krijg bij het topic over García steeds een foutmelding. Hebben we nog al eens voorgehad op een ander topic een tijdje geleden dacht ik.
Ik zond Maarten een bericht, maar hij heeft het nog niet gelezen...... er ontbreekt een ']' in mijn bericht.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten