EDIT: Ik heb, zoals je kan zien, voorlopig gewerkt met een subforum, dat ook rechtstreeks bereikbaar is vanuit het overzicht (in de forum beschrijving onderaan staat "Subforum: Spelers & trainers" en zo kom je meteen in dit forum onderdeel terecht). Dat houdt alle spelers/trainers topics mooi overzichtelijk gebundeld zonder extra "chaos" te creëren tussen alle wedstrijd- en nieuwstopics. Zie nieuwe poll opties (de tussenstand bij de vorige was 12 voor een apart onderdeel, 4 voor topics tussen wedstrijdtopics en 2 neutraal). Zwijgen is toestemmen
In tegenstelling tot vele andere voetbalfora hebben we voor OHL nooit echt de traditie gehad om topics te maken voor de spelers afzonderlijk. Het gaat dan niet zozeer (of niet uitsluitend) om "welkom" topics (buiten Stijn Stijnen zijn er trouwens niet veel spelers die de fora volgen denk ik) om spelers te verwelkomen, maar om individuele prestaties en evoluties te kunnen bespreken, maar ook de medische perikelen, familiale situaties (overlijden, geboorte... in de familie) etc. Er kan dan wat dieper op ingegaan worden dan bij wedstrijdtopics.
Ook leuker om bij spelers die hier dan meerdere seizoenen actief zijn, een overzichtje te hebben van reacties op prestaties over de seizoenen heen.
De vraag is dus, zetten we die topics in dit onderdeel (OHL nieuws, wedstrijden, spelers & info) wat er dan voor zorgt dat ze tussen de wedstrijd en info topics staan, of maak ik een nieuw onderdeel aan, uitsluitend voor spelers & trainers topics? De keuze is dus eigenlijk nog een extra forum onderdeel erbij (er zijn er al behoorlijk wat) of het drukst bezochte forum onderdeel, nog meer "belasten". Geef je mening in de poll.