Ruva schreef in Re: ACTIE! // Olé Olé BEDANKT! // Awoert budget?:Of iets rond de prijssetting voor de -16 e.d. ?
deeBartman schreef in Re: ACTIE! // Olé Olé BEDANKT! // Awoert budget?:Ruva schreef in Re: ACTIE! // Olé Olé BEDANKT! // Awoert budget?:Of iets rond de prijssetting voor de -16 e.d. ?
"Familieclub?"
DVO schreef in Re: ACTIE! // Olé Olé BEDANKT! // Awoert budget?:Of misschien eens iets positiefs tov de club of naar de spelers toe mbt de terugkeer naar 1e ??
Sommigen kunnen misschien beter voorstellen om in de nieuwe tribune eens soort klaagmuur van Jeruzalem te creëren ??
diezel schreef in Re: ACTIE! // Olé Olé BEDANKT! // Awoert budget?:DVO schreef in Re: ACTIE! // Olé Olé BEDANKT! // Awoert budget?:Of misschien eens iets positiefs tov de club of naar de spelers toe mbt de terugkeer naar 1e ??
Sommigen kunnen misschien beter voorstellen om in de nieuwe tribune eens soort klaagmuur van Jeruzalem te creëren ??
dat vind ik er ook van DVO. Hier vinden ze altijd wel een reden om te klagen en zagen. Anders zijn ze niet gelukkig.
DVO schreef in Re: ACTIE! // Olé Olé BEDANKT! // Awoert budget?:Of misschien eens iets positiefs tov de club of naar de spelers toe mbt de terugkeer naar 1e ??
Maarten schreef in Re: ACTIE! // Olé Olé BEDANKT! // Awoert budget?:DVO schreef in Re: ACTIE! // Olé Olé BEDANKT! // Awoert budget?:Of misschien eens iets positiefs tov de club of naar de spelers toe mbt de terugkeer naar 1e ??
Ik sta voor alles open, maar het gaat om de kritische actie, gesponsord door mensen die het niet eens zijn met het beleid. En er zijn blijkbaar nog genoeg zaken waar over te klagen valt, dus ik zie niet in waarom het gestuntel van het bestuur zou moeten vergeven of verdoezeld worden omdat Jacky ervoor gezorgd heeft dat we terug in eerste staan. De vraag is ook in de eerste plaats aan de mensen die de actie gesponsord hebben natuurlijk.
valcksken schreef in Re: ACTIE! // Olé Olé BEDANKT! // Awoert budget?:Ik heb zowel Olé Olé als Awoert gesponsord.
Olé Olé omdat ik vond dat we de spelers niet moesten laten vallen
Awoert omdat het bestuur wel zegt dat er lessen getrokken worden, maar uit hun beslissingen blijkt het tegendeel ...
Dus ik vind niet dat we het budget van Awoert moeten gebruiken voor een positieve actie!
Ja, sportief zitten we terug in 1e, maar bestuurlijk is er nog steeds een nefast gebrek aan visie (tenzij deze is zoals Diezel het verwoordde: "niet klagen, maar betalen")
diezel schreef in Re: ACTIE! // Olé Olé BEDANKT! // Awoert budget?:bla bla bla
Kathleen schreef in Re: ACTIE! // Olé Olé BEDANKT! // Awoert budget?:diezel schreef in Re: ACTIE! // Olé Olé BEDANKT! // Awoert budget?:bla bla bla
Diezel, enige kritiek op de beslissingen van het bestuur moeten we van jou niet verwachten en dat hoeft ook niet, maar anderen hebben wél het recht om kritisch te zijn zonder dat jij dat belachelijk probeert te maken. Ik veronderstel trouwens dat jij niet bijgedragen hebt aan de Awoert-actie en het olé-olé-budget is op!
diezel schreef in Re: ACTIE! // Olé Olé BEDANKT! // Awoert budget?:vraag uw geld terug, dan kan je daar al een stukje abo van kopen.
AlienStorm schreef in Re: ACTIE! // Olé Olé BEDANKT! // Awoert budget?:Hoeveel heeft de Olé Olé actie nu eigenlijk opgebracht?
Maarten schreef in Re: ACTIE! // Olé Olé BEDANKT! // Awoert budget?:AlienStorm schreef in Re: ACTIE! // Olé Olé BEDANKT! // Awoert budget?:Hoeveel heeft de Olé Olé actie nu eigenlijk opgebracht?
Dat was in principe 680 euro, Ik ging eerst de extra 20 euro zelf nog bijleggen (tifo drukken was 700 overeengekomen met Herva), maar heb in laatste instantie nog een sponsor gevonden die die 20 euro cash betaald heeft. Dus in principe 700 (of 701,41 ofzo).
Als er mensen zijn die gesponsord hebben en het niet vertrouwen en het betaalbewijs & uittreksels willen zien mogen ze mij een PM sturen. Dan wil ik dat gerust doorsturen.
demakke schreef in Re: ACTIE! // Olé Olé BEDANKT! // Awoert budget?:Maarten schreef in Re: ACTIE! // Olé Olé BEDANKT! // Awoert budget?:AlienStorm schreef in Re: ACTIE! // Olé Olé BEDANKT! // Awoert budget?:Hoeveel heeft de Olé Olé actie nu eigenlijk opgebracht?
Dat was in principe 680 euro, Ik ging eerst de extra 20 euro zelf nog bijleggen (tifo drukken was 700 overeengekomen met Herva), maar heb in laatste instantie nog een sponsor gevonden die die 20 euro cash betaald heeft. Dus in principe 700 (of 701,41 ofzo).
Als er mensen zijn die gesponsord hebben en het niet vertrouwen en het betaalbewijs & uittreksels willen zien mogen ze mij een PM sturen. Dan wil ik dat gerust doorsturen.
Maarten
Ik wil toch even benadrukken dat transparantie niets te maken heeft met wantrouwen zoals je post laat uitschijnen. Dit even ter zijde.
Beul schreef in Re: ACTIE! // Olé Olé BEDANKT! // Awoert budget?:@Maarten, is ondertussen het doek volledig hersteld? Ik denk dat we nog een sponsor moeten zoeken (ik wil het desnoods wel betalen) om nog zeiltouw aan te kopen en extra musketons. Ik stel tevens voor dat we met Alienstorm en enkel andere forumbezoekers in de maand juli het doek nog eens omhoog hangen en testen zodoende we 100% klaar zijn voor D-day (02/08/2015). RSCA welcome op Den Dreef!
Beul schreef in Re: ACTIE! // Olé Olé BEDANKT! // Awoert budget?:@Maarten, is ondertussen het doek volledig hersteld? Ik denk dat we nog een sponsor moeten zoeken (ik wil het desnoods wel betalen) om nog zeiltouw aan te kopen en extra musketons. Ik stel tevens voor dat we met Alienstorm en enkele andere forumbezoekers in de maand juli het doek nog eens omhoog hangen en testen (...)
Kathleen schreef in Re: ACTIE! // Olé Olé BEDANKT! // Awoert budget?:Beul schreef in Re: ACTIE! // Olé Olé BEDANKT! // Awoert budget?:@Maarten, is ondertussen het doek volledig hersteld? Ik denk dat we nog een sponsor moeten zoeken (ik wil het desnoods wel betalen) om nog zeiltouw aan te kopen en extra musketons. Ik stel tevens voor dat we met Alienstorm en enkele andere forumbezoekers in de maand juli het doek nog eens omhoog hangen en testen (...)
Misschien is de fandag een goede gelegenheid?
valcksken schreef in Re: ACTIE! // Olé Olé BEDANKT! // Awoert budget?:Kathleen schreef in Re: ACTIE! // Olé Olé BEDANKT! // Awoert budget?:Beul schreef in Re: ACTIE! // Olé Olé BEDANKT! // Awoert budget?:@Maarten, is ondertussen het doek volledig hersteld? Ik denk dat we nog een sponsor moeten zoeken (ik wil het desnoods wel betalen) om nog zeiltouw aan te kopen en extra musketons. Ik stel tevens voor dat we met Alienstorm en enkele andere forumbezoekers in de maand juli het doek nog eens omhoog hangen en testen (...)
Misschien is de fandag een goede gelegenheid?
Kathleen, leuk idee maar de fandag zou doorgaan in OH, dus ...
Keer terug naar Supporters/clubs/acties
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast