acerta schreef in Re: Kapot!:deeBartman schreef in Re: Kapot!:acerta schreef in Re: Kapot!:ik had gedacht dat Luckie tijdelijk van het forum weg bleef omdat zijn onthullingen en theses de besluitvorming in de Pro League negatief zou beïnvloeden....bon dat argument kunnen we dus nu óók schrappen
Hij is bezig met het BAS
Neen, luckie is boos, maar laten we toch maar hopen dat hij terugkeert binnenkort.
Boos...want?? Beledigd? Zijn voorspellingen kloppen niet? Heb ik iets gemist?
Ruva schreef in Re: Kapot!:Precies iets misgelopen? Forum was even niet bereikbaar deze namiddag. Een aantal posts ook meer dan 2x geplaatst.
deeBartman schreef in Re: Kapot!:Ruva schreef in Re: Kapot!:Precies iets misgelopen? Forum was even niet bereikbaar deze namiddag. Een aantal posts ook meer dan 2x geplaatst.
De Jan Frans was weer met zijn bakken aan ‘t sleuren en gestruikeld, plat op ‘t forum.
Maarten schreef in Re: Kapot!:Er waren twee problemen. Toen ik het forum 6 jaar geleden opstartte was ik wat te conservatief in de schatting hoe groot de database die enkel zou bestaan uit tekst (foto's worden van elders gelinkt) zou kunnen worden... We zitten intussen aan ettelijke honderden megabytes aan enkel tekst. (Waarvoor dank, Luckie ) Dus de server ging plat en moest uitgebreid worden. Vervolgens was er een server onderhoud (waar ik geen invloed op heb) en ging alles opnieuw niet of moeizaam.
nasroedin schreef in Re: Kapot!:Melding van SQL-fout bij rubriek transfers en geruchten
Rogerke schreef in Re: Kapot!:het forum gaat bijzonder traag ? Ik krijg veel topics zelfs gewoon niet open?
Ik vermoed dat dit niet alleen aan mij ligt?
Rogerke schreef in Re: Kapot!:het forum gaat bijzonder traag ? Ik krijg veel topics zelfs gewoon niet open?
Ik vermoed dat dit niet alleen aan mij ligt?
John schreef in Re: Kapot!:Ben ik de enige die het onderwerp "Jacobs heeft na 13 maanden de technische sleutels in handen" niet meer kan openen sinds het laatste bericht? Ik krijg steeds een algemene foutmelding.
nickohl schreef in Re: Kapot!:John schreef in Re: Kapot!:Ben ik de enige die het onderwerp "Jacobs heeft na 13 maanden de technische sleutels in handen" niet meer kan openen sinds het laatste bericht? Ik krijg steeds een algemene foutmelding.
Nope, Luckie heeft weer ergens haakje teveel of te weinig gebruikt
John schreef in Re: Kapot!:Ben ik de enige die het onderwerp "Jacobs heeft na 13 maanden de technische sleutels in handen" niet meer kan openen sinds het laatste bericht? Ik krijg steeds een algemene foutmelding.
John schreef in Re: Kapot!:John schreef in Re: Kapot!:Ben ik de enige die het onderwerp "Jacobs heeft na 13 maanden de technische sleutels in handen" niet meer kan openen sinds het laatste bericht? Ik krijg steeds een algemene foutmelding.
Zelfde probleem opnieuw .
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten